Hertelden güncel bilgi sayfanız. aradığınız buralarda biryerde hoşgeldiniz. (welcome)
Google

TUĞÇE ERGİŞİ Neden Estetik Yaptırdı? Yılmaz Morgül'e benzetildiği için Estetik yaptıran Tuğçe Ergişi'nin Yeni Hali.

TUĞÇE ERGİŞİ Neden Estetik Yaptırdı? Yılmaz Morgül'e benzetildiği için Estetik yaptıran Tuğçe Ergişi'nin Yeni Hali.


"Sponsorlu Bağlantılar"


▼ İçerik ▼


İşte Benim Sitilim
Bu Tarz Benim yarışmacılarından Tuğçe Ergişi, Yılmaz Morgül'e benzetilince estetik yaptırdı.
Tuğçe ergişi son hali, Tuğçe Ergişi Estetikli hali, Tuğçe ergişi'nin estetik yaptırdıktan sonraki yeni hali nasıl? Tuğçe Ergişi Yeni Hali Resimleri..



BU TARZ BENİM yarışmasıyla ünlenen Tuğçe Ergişi, Yılmaz Morgül’e olan benzerliğiyle sosyal medyada epey konuşulmuştu.

Morgül’lü caps’leriyle yarışmacı arkadaşlarının da diline düşen Ergişi, çareyi bir dizi estetik operasyon geçirmekte buldu.

Makaron'un haberine göre elmacık kemiklerini belirginleştiren, burnunu yaptıran, dudaklarını kalınlaştıran Ergişi bambaşka bir görüntüye kavuştu. “Bir estetiksiz bendim, yaptırdım, canım sağolsun” dedi.

"Sponsorlu Bağlantılar"

Ekleyen: alkmaar, Saat: 13:01

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google

Copyright © 2017 bf-legacy Tasarım: Kaizen Template
Geliştiren: Bf Legacy

DMCA.com Protection Status