Hertelden güncel bilgi sayfanız. aradığınız buralarda biryerde hoşgeldiniz. (welcome)
Google

StarTv Benim Kuaförüm "Benan Bal" Benim Kuaförüm Hakkında, Yarışma Detayları Neler?

StarTv Benim Kuaförüm "Benan Bal" Benim Kuaförüm Hakkında, Yarışma Detayları Neler?


"Sponsorlu Bağlantılar"


▼ İçerik ▼


StarTv Benim Kuaförüm "Benan Bal" Benim Kuaförüm Hakkında, Yarışma Detayları Neler?
Değişim “Benim Kuaförüm”de başlıyor. Her hafta 5 kuaförün yeteneklerini konuşturacağı bu yarışta en güzel değişimi yapan, rakiplerinden en yüksek puanı alan , haftanın birincisi olacak. Kuaförler hiç tanımadıkları birini 3 saat içerisinde tepeden tırnağa baştan yaratacak. Saçtan makyaja, kıyafetten takıya her detayın değişeceği bu yarışmada zevkler ve yetenekler çok konuşulacak.

Benan Bal’ın sunduğu bu reality showda, hafta içi her gün bir değişime şahit olacaksınız. Her gün bir kuaförün salonuna misafir olacak, kadınların güzellik sırlarına şahit olacak, en son trendleri yakalayacaksınız. Kuaförler rakipleri tarafından sokaktan seçilen hiç tanımadıkları bir kişiyi 3 saat içerisinde baştan yaratacak

"Sponsorlu Bağlantılar"

Ekleyen: alkmaar, Saat: 12:07

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google

Copyright © 2017 bf-legacy Tasarım: Kaizen Template
Geliştiren: Bf Legacy

DMCA.com Protection Status