Hertelden güncel bilgi sayfanız. aradığınız buralarda biryerde hoşgeldiniz. (welcome)
Google

2014 2015 Lise Kayıtlarında İstenilen Belgeler! 2014 2015 Eğitim Öğretim Dönemi için Lise Kayıtlarında İstenilen Belgeler Neler?

2014 2015 Lise Kayıtlarında İstenilen Belgeler! 2014 2015 Eğitim Öğretim Dönemi için Lise Kayıtlarında İstenilen Belgeler Neler?


"Sponsorlu Bağlantılar"


▼ İçerik ▼


2014 2015 Lise Kayıtlarında İstenilen Belgeler! 2014 2015 Eğitim Öğretim Dönemi için Lise Kayıtlarında İstenilen Belgeler Neler? Lise kayıtlarında okullar hangi belgeleri istiyor? Lise kaydı için gerekli belge ve evraklar neler?

Aşağıdaki belgelerin bazılarında okullara göre farklılık görülebilir ...  
Not: Kayıt yaptıracağınız okulu telefon numaralarından arayıp istenilen belgeleri tam ve eksiksiz bir şekilde öğrenebilirsiniz..

Örnek Okul 1: Bursa Atatürk Anadolu Lisesi kayıt evrakları 1. İlköğretim Diplomasının Aslı 2. Kazandı Belgesi (Mezun Olduğu İlköğretim Müdürlüğünden Onaylı) 3. 10 TL´lik Posta Pulu 4. 4 Adet Mektup Zarfı 5. Kesin Kayıt Zarfı (Okula Gelindiğinde Okul Aile Birliği´nden Temin Edilecektir) 6. Kesin Kayıtlar Sabah 10.00-12.00 Saatleri İle Öğle 14.00-16.00 Saatleri Arası Yapılacaktır 7. Kesin Kayıt İçin Öğrencinin Birinci Derece Yakını (Anne Veya Babası) Okula Gelmesi Gerekmektedir 8. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

Örnek Okul 2: İzmir Fen Lisesi

1) Öğrenim Belgesi aslı 2) Nüfus cüzdanının fotokopisi Yatılı okuyacaklar için 1) Sağlık raporu ( Pansiyonda kalmasında sakınca olmadığına dair.) 2) Vukuatlı nüfus kayıt örneği(Yatılılık işlemlerinde kullanılacaktır) 3) Aile durum beyannamesi(EK-1) Okuldan temin edilecek ( Aile durum beyannamesine ve ekli belgelere göre öğrencinin paralı / parasız yatılı durumu belirlenecektir.) 4) Burslu ise mezun olduğu okuldan burslu olduğuna dair belge Not: Bu evrak kayıt için gerekli değildir. Eksik olan belgeler daha sonra da tamamlanabilir.  

OKULA KAYIT İÇİN GETİRİLMESİ GEREKLİ BELGELER

1. Sınav yerleştirme sonuç belgesinin aslı ( Mezun olduğu ilköğretim okulundan onaylı) 2. İlköğretim  Diplomasının aslı 3. Nüfus cüzdanının aslı ve fotokopisi 4. Velinin nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi 5. 2 Top A4 fotokopi kağıdı 6. 20 TL’lik posta pulu  ücreti 7. Öğrencinin 6,7,8.sınıfta sınıf tekrarı yapmadığını gösterir belge

"Sponsorlu Bağlantılar"

Ekleyen: alkmaar, Saat: 01:35

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google

Copyright © 2017 bf-legacy Tasarım: Kaizen Template
Geliştiren: Bf Legacy

DMCA.com Protection Status