Hertelden güncel bilgi sayfanız. aradığınız buralarda biryerde hoşgeldiniz. (welcome)
Google

Kadim Dostum Damla Arslanalp Kimdir? Damla Arslanalp Kaç Yaşında? Biyografisi Hanna Gottenberg Kim Oynuyor?

Kadim Dostum Damla Arslanalp Kimdir? Damla Arslanalp Kaç Yaşında? Biyografisi Hanna Gottenberg Kim Oynuyor?


"Sponsorlu Bağlantılar"


▼ İçerik ▼


Hanna Gottenberg Kimdir? Hanna Gottenberg Resimleri Hanna Gottenberg gerçek adı nedir? Hanna Gottenberg kim oynuyor Hanna Gottenberg türk oyuncu mu? kaç yaşında Damla Arslanalp kimdir? Damla Arslanalp kaç yaşında? Damla Arslanalp resimleri biyografisi Damla Arslanalp yaşı kaç?

Mahsun Kırmızıgül'ün yapımcılığını üstlendiği ve Mardin'de geçen bir hikayenin anlatıldığı dizinin kadın oyuncusu Damla Arslanalp'i ilk bölümde izleyenler genç oyuncunun Meryem Uzerli'ye benzediğini belirterek sosyal medyada "Türkiye'nin yeni Hürrem Sultan"ı yorumunu yaptılar.

"Kadim Dostum" dizisinde Hanna Gottenberg isimli bir Alman kızını canlandıran Damla Aslanalp ilk bölümde izleyiciden tam not aldı.

2013 yılında Almanya’nın Gelsenkirchen kentinde düzenlenen ‘Miss Turkuaz’ yarışmasında üçüncü oldu.

1990 Doğumlu Şuan 24 Yaşında

"Sponsorlu Bağlantılar"

Ekleyen: alkmaar, Saat: 01:28

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google

Copyright © 2017 bf-legacy Tasarım: Kaizen Template
Geliştiren: Bf Legacy

DMCA.com Protection Status